Administratief medewerker / office operator (Parttime)

Vacature is vervallen
22 dagen geleden Vast € 10 - 11 per uur
Categorie: Management en Administratie
Branche: -
Uren per week: 24
Ervaring: Ervaren (Niet Leidinggevend), 0 ervaringsjaren
Opleidingsniveau: MBO of gelijkwaardig

Werk & Bedrijf is een onderdeel van de Atlantis Media groep uit ’s-Hertogenbosch. Het bedrijf heeft drie onderdelen; een arbeidsbureau, een marketing bedrijf en een Europese web shop gericht op kleding. Voor de invulling van deze vacature zoeken we iemand die werkzaam is voor de hele organisatie. Je krijgt dan ook een leuke en afwisselende baan binnen een traditioneel familiebedrijf. Een baan met niet alleen administratieve taken, maar ook als operator binnen het totale proces, die zorgt dat alles soepel verloopt.

Functiebeschrijving

Ben je op zoek naar een kantoorbaan met veel afwisseling in een mooi familiebedrijf? Vind je het belangrijk om zaken goed te regelen en de administratie perfect op orde te hebben?

Je bent secuur en servicegericht en hebt een goed werkniveau inzake Windows 10 en Office software. Ook praat je vlot aan de telefoon en je bent goed in het maken van afspraken. Lees dan snel verder!

Was je werkzaam in de evenementen of horeca branche, dan mag je natuurlijk ook solliciteren.

Het werk vindt plaats in een leuk team van ongeveer 5 collega’s. De sfeer op de werkvloer is goed en de collega’s helpen elkaar graag. Je komt te werken op een kantoor met veel energie en gemotiveerde mensen.

Binnen de functie van administratief medewerker / office operator houd je je bezig met verschillende, afwisselende administratieve taken. Daarnaast maak je telefonisch afspraken en help je klanten in de showroom. Doordat het afwisselend is blijft het uitdagend en raak je nooit uitgeleerd! Het is een back-office functie maar regelmatig heb je ook contact met klanten en bezoekers. Als administratief medewerker wordt er van jou verwacht dat je de taken zo efficiënt mogelijk uitvoert. Binnen de functie is er ruimte voor initiatief als je bijvoorbeeld procesverbeteringen ziet. Door jou bijdrage in deze functie zorg je dat het proces soepel verloopt en dat de klanten tevreden zijn.

Heb je de administratie en de afspraken agenda op orde, dan ben je de rest van de tijd bezig met het beantwoorden van de telefoon, het helpen van klanten die onverwachts of gepland onze showroom bezoeken en het bellen van bedrijven met de vraag naar bepaalde informatie.

Wat vragen wij?

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een enthousiaste, leergierige medewerker met een MBO denk- en werkniveau. Je hebt een uitstekende typvaardigheid, werkt snel en nauwkeurig en hebt geen moeite met een gestelde deadline.

Je communiceert makkelijk en regelt graag dingen.

De functie is voor langere tijd!

WAT VERWACHTEN WIJ VAN JOU?

✔ Je hebt een afgeronde MBO niveau 3-4 opleiding. Liefst administratief of commercieel.

✔ Je hebt een talenknobbel voor de Nederlandse & Engelse taal en je bent administratief goed onderlegd.

✔ Je vindt het geweldig om anderen te helpen.

✔ Je vindt het heerlijk om heel de dag te communiceren en kan dat dan ook goed.

✔ Je bent zowel gestructureerd als flexibel.

✔ Kennis van Microsoft Office en Windows is een must.

✔ Je hebt ervaring op de werkvloer van een bedrijf/kantoor.

✔ Je weet altijd voor alles en iedereen de juiste oplossing te vinden.

WAT MAG JE VAN ONS VERWACHTEN?

✔ We bieden je een leuke baan met een fantastisch team binnen een dynamisch bedrijf.

✔ Je kan je werktijden aanpassen aan eventuele kinderen binnen onze openings-werktijden van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00.

✔ Je mag je uren in een week verdelen over 4 of 5 dagen. (in overleg)

✔ Een vaste baan waarbij je in de lengte van jaren bij ons familiebedrijf werkzaam blijft.

✔ Wij bieden je een leuke afwisselende baan.

✔ Een salaris conform de CAO en eventuele ervaring.

✔ Ontwikkeling van je kennis binnen de verschillende onderdelen van ons bedrijf.

✔ En we hebben de allerlekkerste koffie voor je! Maar thee mag ook hoor.

HOE ZIET JOUW WERKDAG ER UIT

Je werkt circa 4 tot 6 uur per dag, ligt er aan of je in overleg vier of vijf dagen komt werken. Dit kan ook iets meer zijn. ’s-Morgens kom je op kantoor en je begint de dag met het lezen en eventueel beantwoorden van binnengekomen mails. Daarna kijk je op verschillende vacaturebanken of er mensen zijn ingeschreven die we kunnen uitnodigen voor een gesprek. Ook leer je in de loop der tijd een intake gesprek zelf te voeren. Na een uur of 2 help je mensen die langskomen in onze showroom, waar werkkleding wordt verkocht voor diverse bedrijven. Tussendoor help je onze marketing afdeling met het redigeren van teksten voor folders of sociale media. Een paar keer per week werk je aan de administratie van de verschillende afdelingen. Je zorgt zo dat deze goed wordt bijgehouden. Ook bel je enkele uren per week verschillende bedrijven met een aanvraag van informatie inzake verzorging van personeel voor de deze relaties. In sommige dagdelen ben je ook verantwoordelijk voor het opnemen van de telefoon en het ontvangen van klanten die ons kantoor bezoeken. Kortom een afwisselende baan binnen een fijne werkomgeving. Natuurlijk heb je ook een lunchpauze. Aan het einde van de dag loop je alles nog even na en kijkt of er de volgende dag weer verbetering in de processen gerealiseerd kunnen worden.

Disclaimer

Wij willen benadrukken dat dit een parttime functie is voor 24 tot 32 uur per week. Bij de screening van kandidaten kan gebruik worden gemaakt van Sociale Media.

Sollicitaties met CV en motivatie per mail naar werk@werkenbedrijf.nl

 

Share
Ontvang soortgelijke vacatures per e-mail
Je kan je op ieder moment weer afmelden